دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک| عناصر دکوراسیون سبک کلاسیک
نوشته شده توسط : شبنم قلی پور

دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی هویار افتخار دارد با بیش از سال ها سابقه درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی پروژه های زیادی را تحویل و به سامان برساند.

دکوراسیون هویار، مهمترین خدمات این شرکت در طول این سالها به شرح زیر بوده: طراحی دکوراسیون اتاق کودک و نوجوان، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، چیدمان و مشاوره در خرید لوازم منزل، طراحی و اجرای روف گاردن، لنداسکیپ، آلاچیق و فضای سبز، بازسازی و نوسازی منزل، مجری و طراح پتینه، ورق طلا و نقاشی دکوراتیو، ساخت ویلا در سبک های دوبلکس و تریبلکس، دکوراسیون اداری، تجاری، فروشگاهی، مغازه و …

شرکت دکوراسیون داخلی هویار

تلفن : 88193236

موبایل : 09123839367 – 09123996278

فکس : 88193236

آدرس سایت:https://hooyar-office.com

 

دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک، 

طراحی داخلی کلاسیک را می توان بی انتها نیز نامید و برخی ممکن است آن را سنتی بنامند. ظاهری ساختار یافته و متعادل، غنی از لوازم جانبی، بافت و پرداخت است. اما به تعویق نیفتید! برداشت های مدرنی از این ظاهر وجود دارد که آن را برای یک خانه راحت و دلپذیر عالی می کند.
فضای داخلی کلاسیک از قوانین ساده ای پیروی می کند که می توانید آن ها را با طراحی مدرن خود تطبیق دهید. با تغییر موقعیت مبلمان خود شروع کنید - ممکن است از اینکه این ظاهر چقدر ساده و در عین حال موثر برای خانه شما است شگفت زده شوید. در اینجا چهار عنصر کلیدی از طراحی کلاسیک برای دادن جاذبه سنتی به خانه شما آورده شده است.

طراحی داخلی کلاسیک ترکیبی از طراحی داخلی یونانی و رومی است. این طراحی اساسا با هماهنگی، تعادل و نظم کامل سروکار دارد. دادن ظاهری کلاسیک به فضای داخلی به معنای نزدیک‌تر کردن آن‌ها به دوره قبلی است که در آن طراحی‌های داخلی مانند روکوکو، ویکتوریا و بسیاری از موارد دیگر مد بودند. طراحی داخلی کلاسیک هاله خاص خود را دارد و هرگز از مد نمی افتد. بنابراین اگر می‌خواهید فضای خود را به شیوه‌ای سنتی‌تر طراحی کنید، در اینجا چند ایده کلاسیک طراحی داخلی وجود دارد که مطمئناً به شما در دکوراسیون داخلی شما کمک می‌کند.

نظم، تقارن و تعادل: تقارن نظم و تعادل از ویژگی های کلیدی طراحی داخلی کلاسیک است. اگر حداقل یک آینه در اتاق دارید، مطمئن شوید که آن را با دیگری متعادل کنید. همچنین به خاطر داشته باشید که برخی از ویژگی های یک اتاق را به اتاق دیگر ادامه دهید. همه اتاق ها را با سبک متفاوت تزئین نکنید، این مطمئناً منجر به عدم تقارن می شود.

رنگ ها و مواد طبیعی: رنگ های رایج در سبک طراحی داخلی کلاسیک اساساً از طبیعت الهام گرفته شده است. سایه‌های زرد، آبی، سبز و قهوه‌ای، حتی برخی از رنگ‌های کم‌رنگ‌تر مانند خاکستری، خاکستری و صورتی بسیار مورد توجه هستند. وقتی به سراغ رنگ‌های سفید می‌روید، اگر می‌خواهید ظاهر کلاسیک اصیل‌تری داشته باشید، سعی کنید رنگ سفید کم‌رنگ را انتخاب کنید، اما اگر می‌خواهید به فضای داخلی خود حسی مدرن بدهید، رنگ سفید روشن را انتخاب کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی معماری هویار در زمینه بازسازی، بازسازی خانه های قدیمی، بازسازی و نوسازی ویلا، طراحی داخلی، طراحی ویلا، چیدمان منزل، طراحی و اجرای طرح و … می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: